امنیت پرداخت ارزی در پلتفرم انتقال ارز پی جیب

منظور از پرداخت امن ارزی در پی جیب چیست؟

یکی از اهداف پلتفرم پی جیب رفع خلاء موجود در امنیت جابجایی ارز و رفع نیاز ایرانیان ساکن خارج از ایران می باشد. متاسفانه با توجه به افزایش نرخ ارز، مبادلات ارزی مصرفی و غیر تجاری بین ایران و کشورهای دیگر محل مناسبی جهت جولان و سوء استفاده کلاهبرداران شده است. در این مسیر افراد شیاد روش های مختلفی را برای انجام کلاهبرداری دارند که در بلاگ پست با عنوان (چگونه در کانال های فیس بوکی و تلگرامی کلاهبرداری انتقال ارز انجام می شود) به صورت مفصل توضیح کامل داده ایم و می توانید با رجوع به بلاگ کانال های تلگرامی و فیسبوکی در قسمت بلاگ های پی جیب با انواع مختلف مسیرها و روش های کلاهبرداری آشنا شوید.

 

سوال اینجاست که پلتفرم پی جیب چگونه توانسته از این اتفاقات جلوگیری کند و حتی یک تراکنش ارزی هم که امکان کلاهبرداری در آن باشد در طول مدت فعالیت پی جیب وجود ندارد؟

دریافت مدارک شناسایی معتبر از افرادی که قصد ثبت نام و ایجاد اکانت کاربری در پلتفرم پی جیب را دارند خود باعث فیلتر شدن کاربران و ارتباط تیم پشتیبانی پی جیب در زمان انجام ثبت نام و توضیح کامل روال انجام تراکنش نیز باعث شده که افرادی که قصد سوءاستفاده دارند متوجه شوند که امکان چنین رفتارهایی در بستر پی جیب وجود ندارد.

روال مرحله به مرحله انجام تراکنش ارزی در پی جیب با شفافیت و امکان مشاهده کامل مراحل تراکنش ارزی توسط طرفین نکته اصلی و راه حل صحیح انجام تراکنش های ارزی می باشد. ضمنا حضور پی جیب به عنوان تامین کننده و طرف سوم در معاملات خود تاثیر به سزایی دارد.

 

safety transation

شما در پی جیب پس از ثبت درخواست خرید یا فروش ارز تعداد زیادی از کاربران برای درخواست شما پیشنهاد ثبت می کنند. پس از انتخاب و تایید یکی از آنها شما و طرف مقابل هر دو وارد یک تراکنش ۶ مرحله ایی می شوید.ابتدا خریدار مبلغ ریالی درخواست را به حساب پی جیب واریز می کند فرض کنید خریدار از انجام واریز امتناع کند تیم پشتیبانی پی جیب با خریدار ارتباط گرفته و علت را جویا و در صورت عدم پرداخت به دلیلی که مورد تایید پی جیب نمی باشد در صورت امکان خریدار دیگری را جایگزین می کند و یا  تراکنش را  لغو و اکانت خریدار غیرفعال می شود و دیگر کاربر امکان انجام تراکنش دیگر و یا ورود به سایت پی جیب را ندارد.در صورت پرداخت خریدار نوبت به پرداخت فروشنده ارز به حساب ارزی مقصد خریدار می شود اگر فروشنده به هر دلیلی از واریز  را انجام ندهد تیم پشتیبانی پی جیب دوباره با فروشنده ارتباط گرفته و اگر فروشنده باز هم پرداخت نکند اکانت فروشنده غیر فعال شده و فروشنده دیگری جایگزین شده و در صورتی که این امکان نباشد با هماهنگی خریدار به درخواست او مبلغ ریالی واریزی به حساب او عودت داده می شود

خوشبختانه اکثریت کاربران پی جیب طی سالها انجام تراکنش ارزی با این پلتفرم شناخت کافی نسبت به روال انجام تراکنش پیدا کرده و اطلاع دارند که پلتفرم پی جیب بر اساس توافق و نیاز دو طرف پایه گذاری شده است پس برای ادامه کار و افزایش امنیت تراکنش های ارزی، پایبندی به تعهد برای دو طرف یک معامله از اصول اخلاقی فعالیت در این بستر می باشد. با این حال تیم اجرایی پی جیب همه آمادگی خود را برای موارد خاص و مقابله با کلاهبرداران احتمالی را دارد.

 

همکاران ما در پلتفرم انتقال ارز پی جیب آماده ارائه هرگونه مشاوره در این موارد هستند شما می توانید با ارتباط از طریق شماره های ۰۹۱۰۱۳۶۹۸۸۴-۰۹۳۵۶۰۴۹۶۶۱ در واتساپ و یا صفحه اینستاگرام پی جیب به آدرس payjib.ir از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید.

برای ورود به سایت و ثبت نام  روی لینک زیر کلیک کنید.

سایت تبادل ارز پی جیب

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *