پلتفرم تبادل ارز پی جیب؛ برای دانشجویان و ایرانیان خارج از ایران و داخل ایران

مشتریان پی جیب چه کسانی هستند؟

  • دانشجویان خارج از ایران.
  • ایرانیان ساکن خارج از ایران جهت انتقال پول به داخل ایران.
  • ایرانیان داخل ایران جهت انتقال ارز به خارج از ایران.
  • دانشجویانی که قصد ثبت نام و پرداخت هزینه های دانشگاه های خارج از ایران را دارند.
  • افرادی که قصد پرداخت هزینه های خدماتی دیگر در خارج از ایران را دارند.

 

پی جیب؛پلتفرم تبادل ارز بین المللی

 

 

پلتفرم پی جیب با هدف ارائه خدمات و سرویس هایی غیر تجاری و مناسب برای دانشجویان و  ایرانیان خارج از کشور و افرادی که نیاز به انتقال ارز به خارج از ایران و یا حواله ارزی به خارج از ایران را دارند پایه ریزی و بنا شده است.

مواردی چون عدم شفافیت، نبود نرخ و قیمت ارز مشخص، کارمزد های ریالی نامشخص، کلاهبرداری های مکرر در گروه های تلگرامی و فیسبوکی ایرانیان خارج کشور از جمله معایب و خطرات اصلی حواله ارزی در روش های سنتی هستند.

تمامی موارد فوق به طور کامل با روش نوین و شفاف و به صورت احراز هویت چند مرحله ای کاربران در پلتفرم پی جیب پوشش داده شده اند. با توجه به اینکه حداکثر حجم مبادلات ارزی و ثبت درخواست فروش ارز و یا خرید ارز در پلتفرم پی جیب ۵۰۰۰ یورو می باشد در نتیجه مشتریان پی جیب افرادی هستند که با هدف انتقال ارز به صورت غیر تجاری از این روش استفاده می کنند.

دانشجویان و یا ایرانیان مقیم خارج که قصد ارسال پول برای خانواده و یا دوستان خود را در ایران دارند و یا خانواده هایی که قصد ارسال پول به خارج از ایران برای فرزندان دانشجوی خود را دارند، عمده ی کاربران و مشتریان پلتفرم پی جیب هستند.

هم چنین محدودیت های انتقال پول بین بانکی موجود برای حساب های ایرانیان در اروپا از نظر حجم تبادلات، بستر فعالیت دلالان را در پلتفرم پی جیب محدود می سازد زیرا بانک های اروپایی گاها نسبت به انتقال از حساب و یا واریز به حساب ایرانیان بیشتر از سقف ۱۰۰۰۰ یورو در ماه حساس هستند.

با توجه به این دلایل می توان گفت که اکثریت مشتریان و کاربرانی که در پلتفرم انتقال ارز بین المللی پی جیب فعالند از قشر مصرف کننده هستند و نیاز به انتقال پول با حجم های کم تا متوسط را دارند. این موضوع امنیت جابجایی و انتقال پول و حواله ارزی را در بستر این پلتفرم افزایش داده و افرادی که با هم معامله انجام می دهند به دنبال قیمت ارز مناسب و دارای درک متقابل از وضعیت موجود این تراکنش ها و متعهد به انجام تراکنش خود هستند.

 

مشتریان پی جیب

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *