آیا در پی جیب برای انتقال ارز نیاز به شناسایی طرف مقابل هست؟

یکی از بزرگترین چالش های تبادل ارز، ارسال و جابجایی پول بین ایران و کشورهای دیگر مسئله شناسایی و اعتماد به طرف مقابل برای انجام تبادل است. گاها اتفاق افتاده است که در گروه های تبادل ارز، که این روزها در تلگرام و فیسبوک شمار آنها سر به فلک کشیده، افرادی با ساخت اکانت های جعلی و جلب اعتماد طرف مقابل اقدام به کلاهبرداری کرده اند.

با اینکه تبادل اطلاعات شخصی خود به تنهایی دغدغه بزرگی است اما با وجود قبول این چالش از طرف طرفین تبادلات ارزی بدون استرس و درگیری فکری چه برای خریدار ارز و چه فروشنده آن نبوده است.

 

مزیت احراز هویت در پی جیب

 

یکی از مهمترین مزیت های پلتفرم پی جیب احراز هویت ۳ مرحله ای و شناسایی کاربران در هنگام ثبت نام و قبل از انجام هرگونه تبادل ارز و عملیاتی در سیستم پلتفرم پی جیب است. یکی از راهکار های بسیار مطلوب برای خریداران و فروشندگان ارز در پلتفرم پی جیب این است که طرفین دغدغه شناسایی و احراز هویت طرف مقابل را ندارند و از این نظر می توان تبادل ارزی امن و با مسئولیت مجموعه پی جیب انجام دهند. در کنار این موضوع  حتی لازم نیست طرفین از اطلاعات شخصی چون نام و نام خانوادگی محل زندگی و یا شماره تماس طرف مقابل اطلاع پیدا کنند.

با توجه به اینکه این اطلاعات جز حریم شخصی افراد محسوب می شود پی جیب بدون آنکه آنها را در اختیار طرفین بگذارد این امکان را به کاربر میدهد که فقط و فقط عملیات تبادل ارز را با آرامش کامل و در نهایت امنیت انجام دهد.

تعداد زیادی از مشتریان پی جیب به این موضوع را به عنوان مزیت و حسن اصلی پلتفرم پی جیب در نظرسنجی ها به کرات اشاره کرده اند.

 

همکاران ما در پلتفرم پی جیب آماده ارائه هرگونه مشاوره در این موارد هستند شما می توانید با ارتباط از طریق شماره های ۰۹۱۰۱۳۶۹۸۸۴-۰۹۳۵۶۰۴۹۶۶۱ در واتساپ و یا صفحه اینستاگرام پی جیب به آدرس payjib.ir از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید. 

برای ورود به سایت تبادل ارز پی جیب و ثبت نام در سایت، کافیست همینجا کلیک کنید.

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *