خرید و فروش ارز بدون کارمزد در پلتفرم پی جیب!

چگونه در پی جیب تبادل ارز بدون کارمزد انجام دهیم؟

دریافت کارمزد خدمات کارگزاری توسط بیزینس هایی که کار تسهیل انجام معاملات را انجام می دهند از جمله مواردی است که همیشه مورد توجه معامله گران بوده است. مشخصا هر چه این کارمزد مقدار کمتری باشد و یا با میزان و حجم معامله هم خوانی داشته باشد رغبت مشتریان به انجام معاملات را در بستر بیزینس مورد نظر بیشتر خواهد کرد.

 

ما در مجموعه پی جیب سعی کرده ایم تا میزان کارمزد را بسیار کمتر از کارمزد رایج در بازار خرید و فروش ارز (صرافی ها) در نظر بگیریم که حتی با توجه به حجم معامله نیز متغیر خواهد بود!

اما سوال اینجاست که آیا راهی برای دریافت تخفیف در کارمزد انتقال ارز از سایت پی جیب وجود دارد؟

پاسخ مثبت است .

تبادل ارز بدون کارمزد در پی جیب

 

دریافت تخفیف در کارمزد خرید و فروش ارز در پلتفرم پی جیب

مشتریان پی جیب می توانند در سایت پی جیب از طریق قسمت حساب کاربری، لینک ریفرال مختص به خود را کپی کرده و برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنند. در صورتی که فردی از طریق لینک ریفرال شما در سایت پی جیب ثبت نام کند، با انجام اولین تراکنش موفق با هر حجمی، بلافاصله سایت پی جیب تخفیف ۱۰۰ درصدی کارمزد در تراکنش بعدی معرف را تا سقف ۱۰۰۰ یورو اعمال خواهد کرد.

مایه افتخار مجموعه پی جیب است که مشتریان به دلیل رضایت از نحوه عملکرد در تبادل ارز، پلتفرم پی جیب را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند و به پاس قدردانی از شما کاربران عزیز که با استفاده از لینک ریفرال خود به بیشتر شناخته شدن پی جیب کمک می کنید تیم پی جیب این تخفیف را  برای شما در نظر گرفته است.

همکاران ما در پلتفرم پی جیب آماده ارائه هرگونه مشاوره در این موارد هستند شما می توانید با ارتباط از طریق شماره های ۰۹۱۰۱۳۶۹۸۸۴-۰۹۳۵۶۰۴۹۶۶۱ در واتساپ و یا صفحه اینستاگرام پی جیب به آدرس payjib.ir از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید. 

برای ورود به سایت تبادل ارز پی جیب و ثبت نام در سایت، کافیست همینجا کلیک کنید.

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *