در رابطه با سیستم تبدیل ارز Transferwise چه می دانید؟

سیستم تبدیل ارز ترنسفر وایز (wise)

TransferWise که اخیرا نامش به Wise تغییر پیدا کرده، یک سیستم تبدیل ارز است که از سال ۲۰۱۱ شروع به کار کرده و بوسیله آن افرادی که نیاز به تبدیل ارز در سرتاسر دنیا دارند دیگر نیازی به تبدیل ارز با هزینه های بالا توسط بانک ها را ندارند!

Wise مانند بانک های بزرگ و معتبر دنیا، مشتریان متقاضی خدمات خود را تایید هویت می کند، خدمات مورد استفاده آن ها را زیر نظر می گیرد و تلاش می کند از هر لحاظ پولشویی و دزدی در این سیستم را به حداقل برساند. در نتیجه به همان اندازه که یک بانک بزرگ بین المللی معتبر و قابل اعتماد است، TransferWise نیز هست.

transferwise

 

استفاده از خدمات Transferwise چگونه است؟

  • در قدم اول برای استفاده از خدمات این شرکت شما نیاز به یک حساب کاربری دارید که انجام این کار زمان زیادی از شما نمی گیرد و می توانید به راحتی با مراجعه به سایت TransferWise به نشانی wise.com و یا اپلیکیشن موبایل، ثبت نام خود را با یک شماره موبایل و یا آدرس ایمیل انجام دهید.
  • در مرحله بعد مشخصاتی همچون : نام و نام خانوادگی، پست الکترونیک، شماره تلفن، کشور و آدرس طبق قانون این شرکت برای تایید هویت شما لازم است و روند بسیار ساده ایست و در سریعترین زمان ممکن انجام می شود. بنابراین قبل از شروع تمام اسناد مورد نیاز را آماده کنید؛

شما نیاز به نسخه های اسکن شده از اسناد خود دارید (حتما نسخه ای واضح تهیه کنید). اسناد مورد نیاز برای تایید هویت شما شامل اسکن شناسنامه (گذرنامه،گواهینامه،کارت ملی ) و اثبات کردن آدرس ثبت شده که می‌تواند شامل قبض منزل شخصی، قبض مالیات و ثبت نام وسیله شخصی باشد و به همین راحتی!

ویژگی ها و مزایای ترنسفر وایز (Transferwise)

اگر شما با قصد داشته باشید از اکانت ترنسفر وایز خود به یک اکانت ترنسفر وایز دیگر خود انتقال ارز انجام دهید که بلافاصله تراکنش ارزی انجام می شود اما برای انتقال ارز به اکانت ترنسفر وایز فردی دیگر در بیشتر موارد و در ۹۰ درصد انتقالات در اروپا، این پروسه طی یک روز کاری انجام می‌شود ولی به طور کلی برای تکمیل انتقال ممکن است ۱ تا ۳  روز کاری زمان ببرد.

ارسال پول از طریق ترنسفر وایز چند برابر ارزان تر از ارسال از طریق بانک‌های سطح بالاست که نکته بسیار مهمی ست و شما به راحتی و به صورت آنلاین و با هزینه ی بسیار کمتر به نتیجه می رسید و چه برای انتقال ارز شخصی و چه تجاری گزینه ی بسیار مناسبی است.

امکان استفاده از اکانت ترنسفر وایز در پی جیب

شما در پلتفرم پی جیب می توانید با استفاده از اکانت ترنسفر وایز خود اقدام به تبادل ارز کنید فقط کافیست در زمان ثبت درخواست خرید یا فروش یورو در قسمت توضیحات “انتقال ارز با transferwise” را اضافه کنید و البته تعداد کاربرانی که قصد انتقال ارز با سیستم Transferwise را در پی جیب دارند زیاد است. و به این صورت به سادگی می توانید تراکنش ارزی خود را انجام دهید.

همکاران ما در پلتفرم انتقال ارز پی جیب آماده ارائه هرگونه مشاوره در این موارد هستند شما می توانید با ارتباط از طریق شماره های ۰۹۱۰۱۳۶۹۸۸۴-۰۹۳۵۶۰۴۹۶۶۱ در واتساپ و یا صفحه اینستاگرام پی جیب به آدرس payjib.ir از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید.

برای ورود به سایت انتقال ارز پی جیب و ثبت نام، روی لینک زیر کلیک کنید.

سایت انتقال ارز پی جیب

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *