پرداخت شهریه دانشگاه در اروپا از طریق پلتفرم پی جیب

مشکلات پرداخت شهریه دانشگاه های اروپا برای دانشجویان ایرانی

یکی از محدودیت ها و مشکلات بزرگی که دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در خارج از ایران دارند، این است که برای پرداخت شهریه های دانشگاه، خوابگاه، هزینه ثبت نام و …. با مشکل پرداخت مواجه می شوند و حل این مساله از طریق هیچ راه مستقیمی امکان پذیر نیست. حتی پرداخت هایی به منظور خرید کالا از سایت های خارجی (مانند لباس) با وجود پرداخت کارمزد بالا انجام شدنی نیست. از سوی دیگر برخی صرافی ها یا سایت های خدمات دانشجویی، با دریافت هزینه های بالا این کار را انجام می دهند در حالی که می توانید این کار را با کارمزدی کاملا مقرون به صرفه و بدون کمترین دردسری انجام دهید.

 

پرداخت شهریه دانشگاه های اروپایی برای دانشجویان ایرانی

 

پیشنهاد ما به شما:

 پرداخت شهریه دانشگاه در اروپا از طریق پی جیب

این درخواست به نوعی یک درخواست خرید در سایت پی جیب به حساب می آید که از طریق خود کاربران انجام می شود و فقط نیاز به هماهنگی بین طرفین از طریق پشتیبانی تیم پی جیب دارد. یعنی کاربری که قصد پرداخت هزینه دانشگاه را دارد باید به عنوان خریدار درخواست خرید در سایت پی جیب ثبت کند و در توضیحات حتما عنوان کند که این درخواست برای پرداخت هزینه دانشگاه در اروپا ( و یا حتی خرید از سایت اروپایی) می باشد سپس بعد از اینکه خریدار و فروشنده به توافق رسیدند تراکنش آغاز می شود و مبلغ ریالی توسط خریدار به پی جیب پرداخت می شود و بعد از تایید تیم پی جیب، فروشنده مبلغ یورویی را به حساب دانشگاه مورد نظر خریدار (یا فروشگاه اینترنتی مورد نظر) پرداخت می کند. بنابراین در صورت نیاز باید اطلاعات اکانت خریدار که قرار است هزینه دانشگاه را بپردازد از طریق تیم پشتیبانی پی جیب به فروشنده انتقال داده شود تا بتواند این پرداخت را انجام دهد.

در نهایت خریدار (دانشجو) از طریق دانشگاه مورد نظر خود پیگیری می کند که پول به دانشگاه با اکانت ایشان واریز شده یا خیر، و بعد از تایید خریدار مبنی بر پرداخت شهریه، تیم پی جیب بلافاصله با فروشنده تسویه را انجام می دهد و پول ریالی به حساب شخصی فروشنده در ایران واریز می شود و تراکنش به اتمام می رسد.

معمولا پرداخت شهریه ی دانشگاه های اروپا برای دانشجوبان ایرانی در ۲ حالت انجام می شود:

    1. پرداخت مستقیم به حساب دانشگاه که شامل IBAN و BIC است که فروشنده پس از پرداخت یورویی رسید تراکنش را در سایت پی جیب آپلود می کند.
    2. حالت دوم بدین صورت است که دانشگاه لینک و درگاه جداگانه برای پرداخت دارد و نیازی به انتقال به حساب نیست و می بایست مانند یک پرداخت اینترنتی انجام شود. در این حالت هم مثل خرید از وبسایت های فروشگاهی، اطلاعات اکانت دانشجو به فروشنده انتقال داده می شود تا پرداخت از طریق پرتال مربوطه صورت گیرد. ما همواره به کاربران (خریدار) توصیه میکنیم که پس از پرداخت فروشنده، رمز عبور خود را تغییر دهند تا اطمینان خاطر حاصل شود.

 

پرداخت هزینه دانشگاه های اروپایی از طریق پی جیب

 

برای ورود به سایت تبادل ارز پی جیب و ثبت نام در سایت، کافیست همینجا کلیک کنید.

 

 

 

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *