چگونه ریسک انتقال یورو را به حداقل برسانیم؟

آیا می­ دانید چگونه می توانید ریسک انتقال یورو بین دو حساب متعلق به افراد ایرانی را به حداقل برسانید؟

ما در پی­ جیب روش­های مختلفی را بررسی کردیم و در نهایت به راهکاری ساده و در عین حال کاربردی رسیدیم. در این مطلب بیشتر با روش­ های پی­ جیب آشنا می­ شوید.

حتما شما هم دقت کرده اید که هنگام انجام تراکنش با پلتفرم پی جیب، هنگام شروع فرآیند انتقال یورو، از شما خواسته می­شود که در قسمت توضیحات کد تراکنش را به همراه عبارت Family and Friends عنوان کنید. آیا می­دانید که این کد چه نقشی در انجام تراکنش دارد؟

علاوه بر مسائل امنیتی باید در نظر داشت که، تعداد اعضای فعال در پی جیب عدد بالایی است و همین باعث می­شود تعداد زیادی تراکنش به صورت همزمان انجام شود که در بعضی مواقع حتی مبالغ این تراکنش­ها یکسان است. درج این کد باعث می­ شود راحت­ تر و سریعت ر بتوان تراکنش ­های انجام شده خریداران را پیگیری کرد، در نتیجه تایید پرداخت در بازه زمانی کوتاه تر صورت می­ گیرد.

اما چگونه این روند امنیت انتقال یورو را بین حساب افراد ایرانی افزایش می­دهد؟ همان طور که میدانید به علت تحریم­ های بین المللی علیه ایران، بانک های اروپایی حساسیت ویژه ای برای حساب های متعلق به افراد ایرانی به خرج میدهند و امکان دارد که حتی برخی تراکنش­های آن ها را مورد بازبینی قرار دهند. به طور کل چنانچه بانک احساس کند که این تراکنش کوچکترین ارتباطی به ایران دارد تراکنش را لغو کرده، مبلغ را به حساب مبدا برگردانده و حتی امکان دارد که حساب طرفین تراکنش را مسدود کند. برای مثال حتی استفاده از کلماتی نظیر Rial, Iran و عبارات فارسی هم این حساسیت را بوجود می آورد. اما اگر عبارت Family and Friends به همراه یک کد که برای آنها معنایی ندارد درج شود، هیچ کدام از حساسیت های عنوان شده پیش نمی آید و تراکنش بدون مشکل انجام خواهد شد؛ چرا که این انتقال وجه به عنوان یک داد و ستد شخصی به حساب می آید.

شما چه تجربه ی مشابه ای داشتید؟ با ما در میان بگذارید.

همکاران ما در پلتفرم پی جیب آماده ارائه هرگونه مشاوره در این موارد هستند شما می توانید با ارتباط از طریق شماره های ۰۹۱۰۱۳۶۹۸۸۴-۰۹۳۵۶۰۴۹۶۶۱ در واتساپ و یا صفحه اینستاگرام پی جیب به آدرس payjib.ir از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید. 

برای ورود به سایت تبادل ارز پی جیب و ثبت نام در سایت، کافیست همینجا کلیک کنید.

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *