انتقال ارز کمتر از ۱۰۰ یورو هم در پی جیب به راحتی انجام بده!

کمترین و بیشترین حجم انتقال ارز در پلتفرم پی جیب چه قدر است؟!

یکی از مهمترین مزیت های پلتفرم پی جیب نسبت به دیگر روش های انتقال ارز از جمله صرافی ها امکان انتقال ارز و یورو به ایران و اروپا برای تراکنش هایی با حجم کم می باشد. طبق بررسی های تیم تحقیق بازار پی جیب، صراف ها تمایل به انجام تراکنش و انتقال پول برای حجم های زیر ۱۰۰۰ یورو را ندارند و اکثرا عملیات انتقال ارز با حجم کم را یا قبول نمی کنند و یا نرخی که به مشتریان اعلام می کنند حدود ۳۰ درصد پایین تر از نرخ حواله انتقال ارز روز می باشد. در نتیجه انتقال این حجم از تراکنش ها از طریق صرافی برای مشتریان توجیه اقتصادی نداشته و مشتریان ضرر زیادی می کنند.

 

صرافی ها با افزایش حجم انتقال، اعداد بهتری برای نرخ حواله و تبادل ارز می دهند زیرا سودشان به ازای هر واحد اسکناس بیشتر شده و با یک انتقال ارز با حجم بالا سودی خواهند داشت که مشابه آن را می بایست در چندین تراکنش و معامله حجم پایین کسب کنند. در نتیجه این نوع برخود با انتقال ارزهای کم حجم از نظر صراف ها طبیعی می باشد.

اما در پلتفرم تبادل ارز پی جیب با توجه به اینکه طرفین چه خریدار ارز و چه فروشنده ارز با نیاز مشترک به هم وصل می شوند ( از نظر حجم معامله)  و می توانند معامله انتقال ارز را انجام دهند در نتیجه مشتریان زیادی تمایل به انجام این فرآیند از طریق پی جیب برای تراکنش هایی با حجم پایین حتی تا ۱۰ یورو را دارند . آنچه مشخص است ماهانه حدود ۲۵ درصد از کل تراکنش های انجام شده در پلتفرم تبادل ارز پی جیب مربوط به انتقال ارزهایی با حجم های زیر ۱۰۰ یورو می باشد. 

انتقال ارز کمتر از 100 یورو در پی جیب

انتقال ارز با حجم پایین در پلتفرم تبادل ارز پی جیب

 

انتقال ارز بدون محدودیت در حجم انتقال در پی جیب

مشتریان پی جیب برای ثبت درخواست با حجم های مختلف هیج محدودیتی ندارند اما بیشترین حجمی که در هر درخواست برای خرید یا فروش می توان ثبت کرد ۵۰۰۰ یورو می باشد که این محدودیت نیز به خاطر سقف های واریز و برداشت بانک های داخلی و خارجی می باشد. پس اگر مشتری در پلتفرم پی جیب قصد فروش یا خرید بیش از ۵۰۰۰ یورو را دارد پلتفرم پی جیب این امکان را به او می دهد که  در چندین درخواست و تراکنش اینکار را انجام دهد و با چندین خریدار و یا فروشنده معامله را حتی با نرخ های رقابتی تر و متفاوت انجام دهد.  

برای ما در پلتفرم پی جیب هیچ تفاوتی از نظر کیفیت سرویس و احترام به مشتریان میان تراکنش هایی با حجم های متفاوت وجود ندارد و پلتفرم پی جیب همه تلاش خود را می کند تا انتقال ارزی شفاف و بدون دغدغه برای مشتریان خود فراهم سازد.

برای ورود به سایت تبادل ارز پی جیب و ثبت نام در سایت، کافیست همینجا کلیک کنید.

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *